Cautare

 I. Documentele necesare  întocmirii dosarului de ajutor social :

  • copie acte identitate pentru membrii familiei ,
  • copie certificat căsătorie ,
  • copie certificat naştere copii ,
  • copie hotărâre judecătorească privind încredinţarea minorilor ,
  • acte din care să rezulte calitatea de tutore sau curator ,
  • adeverinţă fisc ,
  • certificat de atestare fiscală ,
  • adeverinţă de venit agricol ,
  • declaraţie notarială în care să se menţioneze că nu deţine mai multe locuinţe şi nu beneficiază de bursă , tipul şi cuantumul ,
  • cupon pensie ,
  • cupon şomaj ,
  • adeverinţă şcolară pentru elevi şi studenţi , în care să se menţioneze dacă beneficiază de bursă , tipul şi cuantumul ,
  • adeverinţă de la A.J.O.F.M.Gorj
  • dosar de încopciat.

II. Documentele necesare pentru acordarea mesei la Cantina de ajutor social :

  • copie acte identitate pentru membrii familiei ,
  • copie certificat căsătorie ,
  • copie certificat naştere copii ,
  • copie hotărâre judecătorească privind încredinţarea minorului ,
  • acte din care să rezulte calitatea de tutore sau curator ,
  • certificat de atestare fiscală ,
  • adeverinţă de venit agricol ,
  • declaraţie notarială în care să se menţioneze că nu deţine mai multe locuinţe şi nu beneficiază de bursă, tipul şi cuantumul ,
  • adeverinţă de la A.J.O.F.M. Gorj,
  • cupon pensie ,
  • cupon şomaj ,
  • adeverinţă şcolară pentru elevi şi studenţi , în care să se menţioneze daca beneficiază de bursă , tipul şi cuantumul ,
  • adeverinţă medic de familie.

III. Documentele necesare pentru acordarea alocaţiei familiare complementare :

  • B.I./C.I. şoţ –soţie ,
  • certificatele de naştere ale copiilor ,
  • certificat de căsătorie ,
  • livret familie ,
  • acte privind veniturile ( adeverinţă salariu net , cupon şomaj , cupon pensie , declaraţie notarială ) ,
  • adeverinţă elevi pentru copiii şcolarizaţi ,
  • certificat agricol ,
  • 2 dosare de încopciat.

IV. Documentele necesare pentru acordarea alocaţiei de susţinere privind familia monoparetală :

  • B.I. părinte/reprezentant legal,
  • certificate de naştere ale copiilor ,
  • livret de familie ,
  • certificat deces părinte /soţ /reprezentant legal,
  • acte privind veniturile ( adeverinţă salariu net , cupon şomaj , cupon pensie , declaraţie notarială ) ,
  • adeverinţă de elevi pentru copiii şcolarizaţi ,
  • certificat agricol ,
  • hotărâre definitivă de divorţ ,
  • 2 dosare de încopciat .

V. Documentele necesare alocaţiei de stat :

  • certificat de naştere copil : copie şi original ,
  • B.I. reprezentant legal : copie şi original ,
  • livret familie,
  • un dosar.

VI. Documentele necesare alocaţiei nou-născut :

  • certificat naştere copil : copie  şi original ,
  • B.I. mama, tata : copie şi original ,
  • un dosar ,
  • negaţie în cazul în care copilul este născut în altă localitate.

VII. Trusou pentru copilul nou-născut :

  • certificat naştere copil : copie  şi original ,
  • B.I. mama, tata : copie şi original ,
  • un dosar .

VIII. Indemnizaţie pentru creşterea şi îngrijirea copilului în vârstă de până la doi anis au trei ani în cazul copilului cu handicap :

  • certificat naştere copil : copie  şi original ,
  • B.I. mama, tata : copie şi original ,
  • decizie suspendare contract de muncă,
  • un dosar .

IX. Documentele necesare pentru acordarea indemnizaţiei pentru persoanele cu handicap :

  • cerere de acordare a indemnizaţiei ,
  • certificatul de încadrare într-o categorie de persoane cu handicap ,
  • copie B.I./C.I .
  • copie certificat căsătorie ,
  • ancheta socială efectuată de o comisie desemnată de primar.

X. Documentele necesare pentru dosarul de angajare al asistentului personal pentru persoană cu handicap grav :

  • cererea de angajare ,
  • copie B.I./C.I şi actele de stare civilă ale persoanei care solicită angajarea ,
  • carnetul de muncă ,
  • copie acte studii ,
  • talonul de control medical eliberat de medicul de familie sau de unitatea sanitară la care s-au efectuat examenele de specialitate ,
  • cazierul judiciar ,
  • copie certificat de persoană cu handicap grav care necesită asistent personal ,
  • acordul scris al familiei sau susţinătorilor legali , în cazul persoanelor cu handicap fără discernământ ,
  • copie B.I./C.I. şi actele de stare civilă ale persoanei cu handicap grav.
Trafic
Vizitatori: 790901, online: 9


Copyright © 2010 Primaria Municipiului Targu - Jiu. Design realizat de SOBIS Solutions.